خرید از سراسر دنیا

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» جاذبه های گردشگری تهران: برج میلاد

جاذبه های گردشگری تهران: برج میلاد

برج میلاد: نماد اصلی تهران

برج میلاد تهران بلافاصله پس از ساخت به نماد جدید تهران تبدیل شد. این ساختمان چند منظوره است که با افتخار در شمال تهران ایستاده و تقریباً از هر نقطه شهر قابل مشاهده است. برج میلاد ششمین برج بلند جهان و بلندترین ساختمان تهران است. این نه تنها منظره ای از شهر را ارائه می دهد، بلکه برخی از فعالیت های تجاری و رویدادهای سرگرمی را نیز ارائه می دهد.

جاذبه های گردشگری تهران: برج میلاد

معماری برج میلاد

برج میلاد 435 متر طول دارد. ساخت آن 11 سال به طول انجامید و سرپرستی آن بر عهده معمار ایرانی محمدرضا حافظی بود. در نتیجه این برج در 29 بهمن 1387 توسط شهردار تهران در حضور 250 خبرنگار از سراسر جهان به طور رسمی افتتاح شد.

این برج شامل 6 طبقه و شامل واحدهای تجاری، سالن های نمایشگاه و فودکورت می باشد. شش آسانسور بازدیدکنندگان را در امتداد یک شفت بتنی با سرعت 7 متر بر ثانیه به طبقات فوقانی می آورند. سر برج از 12 طبقه تشکیل شده است. 

جاذبه های گردشگری تهران: برج میلاد

فعالیت در برج میلاد تهران

برج میلاد بخشی از مرکز تجارت و همایش های بین المللی تهران است. برج میلاد در کنار مرکز همایش و مرکز تجارت جهانی میزبان نمایشگاه ها و رویدادهای مختلف است و نمای پانوراما 360 درجه از شهر و کوه ها را فراهم می کند. علاوه بر این، می توانید از گالری هنری و موزه برج دیدن کنید. وقتی در قله هستید، می‌توانید از یک رستوران گردان دیدن کنید، منوی صبحانه (آخر هفته)، ناهار و شام و فرصتی شگفت‌انگیز برای تماشای گردش شهر زیر پای خود را ارائه می‌دهد.

جاذبه های گردشگری تهران: برج میلاد

موقعیت برج میلاد تهران

برج میلاد در بخش شمالی شهر قرار دارد. این منطقه به عنوان بالاشهر محسوب می شود و دارای چندین مرکز خرید، کافی شاپ های مدرن و رستوران است. در قسمت شرقی پارک پردیسان که در کنار برج میلاد قرار دارد، موزه حیات وحش و موزه تنوع زیستی قرار دارد. می توانید از پارک دلفین میلاد دیدن کنید که 15 دقیقه پیاده تا برج فاصله دارد. راحت ترین راه برای رسیدن به برج میلاد استفاده از تاکسی است زیرا از هر ایستگاه مترو فاصله زیادی دارد. این برج به طور گسترده در بین رانندگان تاکسی شناخته شده است و راه های خروجی مناسبی از بزرگراه های اطراف دارد. با 15 دقیقه رانندگی می توانید به  نمایشگاه بین المللی تهران،  پارک ملت،  پل طبیعت و پارک آب و آتش برسید.


طبقات برج

در نهایت این برج شامل 12 طبقه می شود. اما این طبقات دارای مکان های متفاوتی هستند که در فونداسیون و بالای برج قرار گرفته اند. 63 واحد صنفی، 11 فودکورت، یک سفره خانه و یک نمایشگاه محصولات تجاری به مساحت حدود 260 متر مربع وجود دارد. طبقات بالایی در ساختار فوقانی برج شامل یک موزه فرهنگی، یک رستوران و مراکز تجاری و آنتن های مخابراتی کاربران عمومی است.

جاذبه های گردشگری تهران: برج میلاد

سالن همایش های برج میلاد

سالن همایش های برج میلاد، یکی از مهم ترین مراکز همایش تهران و ایران است که معمولاً میزبان مهم ترین جشنواره های ایرانی و جشنواره های بین المللی مانند جشنواره بین المللی فیلم فجر است. مرکز کنفرانس در کنار برج قرار دارد و شامل سالن های مختلفی برای نمایش فیلم، اجرای کنسرت و ... می باشد و با سالنی با 1500 نفر یکی از بزرگترین سالن های خاورمیانه را دارد.


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  گردشگری ارم بلاگ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   فروش تجهیزات ویپ   |   تهران وکیل  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! مشاهده